Direktlänk till inlägg 10 december 2010

CDON, kan ju bli bra!

Av Miljonen - 10 december 2010 09:34

Nästa vecka, närmare bestämt på onsdag, så introduceras CDON på börsen, på Small Cap-listan, och det kan ju bli spännande tycker jag. Det är ju många som jag känner som handlar där, och på många arbetsplatser har de ju katalogen liggandes framme i fikarummet och så går de ihop och beställer.

Det där tror jag på!

Tydligen så får vi som är aktieägare i MTG en aktie i CDON/aktie i MTG, och för min del så handlar det om 55 stycken.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miljonen - 7 januari 2011 12:30

Jag ar ju pa semester i Spanien, sa da blir det inte sa mycket skrivet har. Haller lite koll pa borsen bara, for har far jag ga till en bar och kolla pa internet och det gor jag ju inte riktigt varje dag. Inte riktigt kul heller att sitta pa en bar o...

Av Miljonen - 19 december 2010 15:22

  Det här med det här nya ISK-kontot tror jag att jag skiter i, däremot funderar jag på att köpa ett hyreshus i Spanien nu när det är rea. HAHA! Jag gillar ju rea*fniss* Nu faller ju priserna där, så ska man handla så är det ju nu, och jag vill ha ...

Av Miljonen - 14 december 2010 17:20

  Jösses, vad jag stökade om i portföljerna igår! Jag tog hem några vinster, inga jättevinster, men det är ju eftersom jag inte rör mig med några jättesummor. Eftersom det var dyrt på börsen igår, så sålde jag Atlas Copco, Lundin Mining, Boliden ...

Av Miljonen - 8 december 2010 09:03

  Sedan en vecka tillbaka så gör jag inte så mycket med mina portföljer, utan jag bara sitter still i båten och ser hur de tickar uppåt, vilket är bra tycker jag. De sköter sig så att säga;) Tror inte att jag kommer att göra så mycket nu innan ny...

Av Miljonen - 5 december 2010 13:17

  Portfölj 1 har utvecklat sig så här på en månad:    Utveckling 1 månad:       Mitt konto  +5,6 %    OMXS30  +4,8 %     Och det är ju såkalrt mycket bättre än min IPS-portfölj! Tittar man på bara de enskilda aktierna, ...

Presentation

Mål port.1 till 20131231

IPS-Mål till 20131231

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina Aktier, portfölj 1

Hennes&Mauritz B
Telenor

Mina Fonder, portfölj 1

Avanza Zero

Black Rock World Gold f. eur

Black Rock World Gold f. USD

Didner&Gerge Aktiefond

Simplicity Kina

Aktier, Portfölj - IPS

Billerud
Cloetta B
Hennes&Mauritz B
Modern Times Gruop B
Nordic Mines
Securitas B
TeliaSonera

Fonder, portfölj - IPS

Black Rock World f. Gold EUR
Simplicity Kina
JPM Global Natural Resources A

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards